Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Case for Bilingual Education: A Teacher's View (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781516994809

A Case for Bilingual Education: A Teacher's View (en Inglés)

Msed Reginald Grant (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

A Case for Bilingual Education: A Teacher's View (en Inglés) - Grant, Msed Reginald

Libro Nuevo

$ 97.527

$ 162.545

Ahorras: $ 65.018

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 90 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Case for Bilingual Education: A Teacher's View (en Inglés)"

When I state my position "A Case for Bilingual Education" I do not mean that every student designated as an ESL learner should be in bilingual education. To the contrary, I am making a case for those that are at the lowest rungs of English language acquisition - "those that cannot communicate in English." Those whose primary language is dominant, those that have little if any English language communication skills. Can other students who have some skills benefit from bilingual education too; the answer is a resounding yes. Historically, internationally and even in the United States, Primary Language Instruction has been the norm except when political forces have come into play. (Lessow-Hurley 2013, chapter 2, p24) Research has often reinforced the use of the primary language as a foundation which can be build upon and added to with the secondary language. Other important issues are assessments, technologies impact on education, Common Core and redesignation of ESL students. Why can't students be tested in their primary language to give us a baseline about their actual academic skill set? No Child Left Behind regulates growth on academic test but no clear cut nationwide regulations exist specifically for redesignation of students. Without clear parameters students are being short changed and those who are the most vulnerable are not being protected. In the book we look at the research, the historical factors and hopefully provide some insight and solutions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes