HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Companion to Research in Teacher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
850
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 4.4 cm
Peso
1.20 kg.
ISBN13
9789811350412

A Companion to Research in Teacher Education (en Inglés)

Peters, Michael A. ; Cowie, Bronwen ; Menter, Ian (Autor) · Springer · Tapa Blanda

A Companion to Research in Teacher Education (en Inglés) - Peters, Michael A. ; Cowie, Bronwen ; Menter, Ian

Libro Nuevo

$ 846.011

$ 1.692.023

Ahorras: $ 846.011

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 71 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Companion to Research in Teacher Education (en Inglés)"

This state-of-the-art Companion assembles and assesses the extant research available on teacher education and provides clear guidelines on future directions. It addresses an important need in a collection that will be of value for teachers, teacher educators, policymakers and politicians.There has been little sustained, long-term or systematic research to provide empirical support for the broad aspects of teacher education policy, largely because such research has been chronically underfunded and based on traditional practitioner knowledge. Many of the changes to teacher education are contentious and yet are occurring in rapid succession. These policies and movements have important consequences for education, teacher quality and the future of the teaching profession.At the same time, the policies and initiatives that support these changes seem to be based more on ideology, business interests and tradition than on research and empirical findings. The nature, quality and effectiveness of teacher preparation have increasingly become a central focus for education policy worldwide in a fiercely argued debate among governments, think-tanks, world policy agencies, education researchers and teacher organisations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes