Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Activating Diverse Musical Creativities: Teaching and Learning in Higher Music Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.2 x 2.3 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781472589118

Activating Diverse Musical Creativities: Teaching and Learning in Higher Music Education (en Inglés)

Burnard, Pamela ; Haddon, Elizabeth (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Activating Diverse Musical Creativities: Teaching and Learning in Higher Music Education (en Inglés) - Burnard, Pamela ; Haddon, Elizabeth

Libro Nuevo

$ 934.763

$ 1.557.939

Ahorras: $ 623.176

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Activating Diverse Musical Creativities: Teaching and Learning in Higher Music Education (en Inglés)"

Activating Diverse Musical Creativities analyses the ways in which music programmes in higher education can activate and foster diverse musical creativities. It also demonstrates the relationship between musical creativities and entrepreneurship in higher education teaching and learning. These issues are of vital significance to contemporary educational practice and training in both university and conservatoire contexts, particularly when considered alongside the growing importance of entrepreneurship, defined here as a type of creativity, for successful musicians working in the 21st century creative and cultural industries. International contributors address a broad spectrum of musical creativities in higher education, such as improvisational creativity, empathic creativity and leadership creativity, demonstrating the transformative possibilities of embedding these within higher music education teaching and learning. The chapters explore the active practice of musical creativities in teaching and learning and recognize their mutual dependency. The contributors consider philosophical and practical concerns in their work on teaching for creativity in higher music education and focus on practices using imaginative approaches in order to make learning more interesting, effective and relevant.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes