¡No lo dejes pasar! Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Advancing Equity and Achievement in America's Diverse Schools: Inclusive Theories, Policies, and Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415635615
N° edición
1

Advancing Equity and Achievement in America's Diverse Schools: Inclusive Theories, Policies, and Practices (en Inglés)

Camille M. Wilson Sonya Douglass Horsford (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Advancing Equity and Achievement in America's Diverse Schools: Inclusive Theories, Policies, and Practices (en Inglés) - Camille M. Wilson Sonya Douglass Horsford

Libro Físico

$ 863.479

$ 1.328.429

Ahorras: $ 464.950

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Advancing Equity and Achievement in America's Diverse Schools: Inclusive Theories, Policies, and Practices (en Inglés)"

Advancing Equity and Achievement in America's Diverse Schools illustrates how educators, students, families and community partners can work in strategic ways to build on social, cultural, and ethnic diversity to advance educational equity and achievement. By drawing on the latest data on demographic change, constructions of culture and cultural difference, and the politics of school reform in urban, rural, and suburban school communities, this volume looks toward solutions and strategies for meaningful educational improvement. Contributors consider both the diversity of youth and families served in public schools, and the culture of U.S. schooling, highlighting the influence of policy and reform agendas; students' identities and agency; experiences and approaches of diverse educators; and the workings of effective school partnerships. Chapters also focus on those often overlooked in educational scholarship such as Native Americans, students experiencing poverty and/or homelessness, Muslim students, students with special needs, and students and educators who are lesbian, gay, bisexual, transgender, intersex, or queer. In all, this edited collection stresses the need for high quality education that is inclusive, culturally responsive and unifying so all students can experience academic success. This book is a meaningful resource for educators, policymakers, and community-based leaders interested in doing such transformative work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes