¡APROVECHA! Tienes 15% off y envío Gratis usando el código dCTOEXTRA15  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada an emergence approach to speech acquisition: doing and knowing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.5 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN
1848726546
ISBN13
9781848726543

an emergence approach to speech acquisition: doing and knowing (en Inglés)

Barbara L. Davis (Autor) · Lisa M. Bedore (Autor) · Psychology Press · Tapa Blanda

an emergence approach to speech acquisition: doing and knowing (en Inglés) - Davis, Barbara L. ; Bedore, Lisa M.

Libro Físico

$ 307.653

$ 473.312

Ahorras: $ 165.659

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "an emergence approach to speech acquisition: doing and knowing (en Inglés)"

The central assertion in this volume is that the young child uses general skills, scaffolded by adults, to acquire the complex knowledge of sound patterns and the goal-directed behaviors for communicating ideas through language and producing speech. A child's acquisition of phonology is seen as a product of her physical and social interaction capacities supported by input from adult models about ambient language sound patterns. Acquisition of phonological knowledge and behavior is a product of this function-oriented complex system. No pre-existing mental knowledge base is necessary for acquiring phonology in this view. Importantly, the child's diverse abilities are used for many other functions as well as phonological acquisition. Throughout, an evaluation is made of the research on patterns of typical development across languages in monolingual and bilingual children and children with speech impairments affecting various aspects of their developing complex system. Also considered is the status of available theoretical perspectives on phonological acquisition relative to an emergence proposal, and contributions that this perspective could make to more comprehensive modeling of the nature of phonological acquisition are proposed. The volume will be of interest to cognitive psychologists, linguistics, and speech pathologists.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes