Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Atlas of Gynecologic Pathology: A Pattern-Based Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
746
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781975124762
N° edición
1

Atlas of Gynecologic Pathology: A Pattern-Based Approach (en Inglés)

Tricia A. Numan (Autor) · LWW · Tapa Dura

Atlas of Gynecologic Pathology: A Pattern-Based Approach (en Inglés) - Numan, Tricia A.

Libro Nuevo

$ 960.629

$ 1.746.599

Ahorras: $ 785.969

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Atlas of Gynecologic Pathology: A Pattern-Based Approach (en Inglés)"

Closely mirroring the daily sign-out process, Atlas of Gynecologic Pathology: A Pattern-Based Approach, by Dr. Tricia A. Numan (co-author of Diagnosis of Endometrial Biopsies and Curettings, A Practical Approach), is a highly illustrated, efficient guide to accurate diagnosis. This practical reference uses a proven, pattern-based approach to clearly explain how to interpret challenging cases by highlighting red flags in the clinical chart and locating hidden clues in the slides. Useful as a daily "scope-side guide," it features numerous clinical and educational features that help you find pertinent information, reach a correct diagnosis, and assemble a thorough and streamlined pathology report. More than 1,400 high-quality photomicrographs capture the subtle morphologic spectrum and if applicable, pertinent immunohistochemical staining patterns encountered in gynecologic pathology, including variations of tumor types, non-tumor pathology, artifacts, and normal histology. Each image is captioned with key diagnostic considerations and includes call-outs showing subtle features and diagnostic clues. Practical tools throughout the text include: Tables that emphasize salient clinicopathologic features, management implications, and therapeutic options Discussions of how and when to incorporate molecular tools Checklists for key elements of the diagnostic approach and sample notes for inclusion in pathology reports Relevant diagnostic algorithms Brief reviews of normal histology that provide contrast to succeeding patterns "Pearls and Pitfalls" and "Near Misses" sections with lessons from real life sign-out experience "Frequently Asked Questions" sections that discuss common diagnostic dilemmas "Sample Note" sections that offer a template of how to synthesize complicated or especially challenging topics Comprehensive quiz provides experience with high-yield, board-style teaching topics Enrich Your Ebook Reading ExperienceRead directly on your preferred device(s), such as computer, tablet, or smartphone. Easily convert to audiobook, powering your content with natural language text-to-speech.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes