CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781438479750

Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés)

Casey Zachary A.,Mcmanimon Shannon K. (Autor) · State Univ Of New York Pr · Tapa Dura

Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés) - Casey Zachary A.,Mcmanimon Shannon K.

Libro Nuevo

$ 533.856

$ 889.760

Ahorras: $ 355.904

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 20 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Building Pedagogues: White Practicing Teachers and the Struggle for Antiracist Work in Schools (en Inglés)"

Antiracist professional development for white teachers often follows a one-size-fits-all model, focusing on narrow notions of race and especially white privilege at the expense of more radical analyses of white supremacy. Frustrated with this model, Zachary A. Casey and Shannon K. McManimon, both white teacher educators, developed a two-year professional development seminar called "RaceWork" with eight white practicing teachers committed to advancing antiracism in their classrooms, schools, and communities. Drawing on interviews, field notes, teacher reflections, and classroom observations, Building Pedagogues details the program's theoretical and pedagogical foundations; Casey and McManimon's unique tripartite approach to race and racism at personal, local, and structural levels; learnings, strategies, and practical interventions that emerged from the program; and the challenges and resistance these teachers faced. As the story of RaceWork and a model for implementing it, the book concludes by reminding its audience of teachers, teacher educators, and researchers that antiracist professional development is a continual, open-ended process. The work of building pedagogues is an ongoing process.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes