Buscadays Navideño con hasta 80% dcto  Ver más

Ingresa tu
Dirección
0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional

Selecciona tu país

América

Europa

Resto del mundo

portada Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés)
portada Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés)portada Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés)portada Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés)Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
319
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.4 x 2.1 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
0521544734
ISBN13
9780521544733
N° edición
1

Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés)

Liying Cheng (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés) - Cheng, Liying

Libro Nuevo Importado *
Envío: 20 a 27 días háb.
$ 559.136$ 279.568
-50%
* Costos de importación incluídos en el precio ✅
Libro Nuevo

Quedan más de 100 unidades

$ 279.568
¡Envío Gratis!  Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 19 de Enero y el Miércoles 28 de Enero
Más Info

Reseña del libro "Changing Language Teaching Through Language Testing: A Washback Study (Studies in Language Testing) (en Inglés)"

Despite persistent assertions of washback (the influence of testing on teaching and learning) limited research studies have been undertaken on the subject. Even fewer studies have made use of quantitative and qualitative methods to examine washback. This book, at the intersection of language testing and teaching practices/programs, investigates the impact of the introduction of the 1996 Hong Kong Certificate of Education in English, a high-stakes public examination, on classroom teaching and learning in Hong Kong secondary schools. The washback effect was observed initially at the macro level, including different parties within the Hong Kong educational context, and subsequently at the micro level, in terms of the classroom, including aspects of teachers' attitudes, teaching content and classroom interactions. Further, the book offers insights into the concept that a test can be used as a change agent to encourage innovation in the classroom.

Opiniones del libro

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes