30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Children’S Mathematics 4-15: Learning From Errors and Misconceptions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0335220428
ISBN13
9780335220427
N° edición
1

Children’S Mathematics 4-15: Learning From Errors and Misconceptions (en Inglés)

Julie Ryan; Julian Williams (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Children’S Mathematics 4-15: Learning From Errors and Misconceptions (en Inglés) - Julie Ryan; Julian Williams

Libro Físico

$ 193.045

$ 296.993

Ahorras: $ 103.948

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 16 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Children’S Mathematics 4-15: Learning From Errors and Misconceptions (en Inglés)"

The mistakes children make in mathematics are usually not just ‘mistakes’ - they are often intelligent generalizations from previous learning. Following several decades of academic study of such mistakes, the phrase ‘errors and misconceptions’ has recently entered the vocabulary of mathematics teacher education and has become prominent in the curriculum for initial teacher education. The popular view of children’s errors and misconceptions is that they should be corrected as soon as possible. The authors contest this, perceiving them as potential windows into children’s mathematics. Errors may diagnose significant ways of thinking and stages in learning that highlight important opportunities for new learning. This book uses extensive, original data from the authors’ own research on children’s performance, errors and misconceptions across the mathematics curriculum. It progressively develops concepts for teachers to use in organizing their understanding and knowledge of children’s mathematics, offers practical guidance for classroom teaching and concludes with theoretical accounts of learning and teaching. Children’s Mathematics 4-15 is a groundbreaking book, which transforms research on diagnostic errors into knowledge for teaching, teacher education and research on teaching. It is essential reading for teachers, students on undergraduate teacher training courses and graduate and PGCE mathematics teacher trainees, as well as teacher educators and researchers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes