HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Comparative-Integrative Psychoanalysis: A Relational Perspective for the Discipline's Second Century (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138005914
N° edición
1

Comparative-Integrative Psychoanalysis: A Relational Perspective for the Discipline's Second Century (en Inglés)

Brent Willock (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Comparative-Integrative Psychoanalysis: A Relational Perspective for the Discipline's Second Century (en Inglés) - Willock, Brent

Libro Físico

$ 274.372

$ 457.286

Ahorras: $ 182.914

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Comparative-Integrative Psychoanalysis: A Relational Perspective for the Discipline's Second Century (en Inglés)"

Finalist for the 2007 Goethe Award for Psychoanalytic Scholarship! This exceptionally practical and insightful new text explores the emerging field of comparative-integrative psychoanalysis. It provides an invaluable framework for approaching the currently fractious state of the psychoanalytic discipline, divided as it is into diverse schools of thought, presenting many conceptual challenges. Moving beyond the usual borders of psychoanalysis, Willock usefully draws on insights from neighboring disciplines to shed additional light on the core issue.Comparative-Integrative Psychoanalysis is divided into two sections for organizational clarity. Part I is an intriguing investigation into the nature of thought and its intrinsic problems. It convincingly builds a case for the need, after a century of disciplinary development, to move beyond delineated schools, and proposes a method for achieving this goal. The succeeding section elaborates this desideratum in detail, exploring its implications with respect to theory, organizations, practice, and pedagogy. This second portion of the volume is most applicable to everyday concerns with improving work in the field, be it in the consulting room, classroom, or in and between various psychoanalytic organizations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes