¡APROVECHA! Tienes 15% off y envío Gratis usando el código dCTOEXTRA15  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada creating literacy-rich schools for adolescents (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
154
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.0 x 17.9 x 0.9 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN
1416603212
ISBN13
9781416603214

creating literacy-rich schools for adolescents (en Inglés)

Douglas Fisher (Autor) · Gay Ivey (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

creating literacy-rich schools for adolescents (en Inglés) - Ivey, Gay ; Fisher, Douglas

Libro Nuevo

$ 146.829

$ 225.891

Ahorras: $ 79.062

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "creating literacy-rich schools for adolescents (en Inglés)"

In Creating Literacy-Rich Schools for Adolescents, authors Gay Ivey and Douglas Fisher make a compelling case that all teachers--across the content areas--have a role to play in students' development of literacy, which they define as reading, writing, speaking, listening, and viewing. Rather than focusing solely on reading instruction and the cliché that says "all teachers are teachers of reading," they urge teachers to incorporate rich literacy-based learning experiences into their classrooms, with the goal of helping students to learn and think across the curriculum. With research-based findings, engaging examples, and extensive lists of resources, Ivey and Fisher encourage readers to *Reexamine the materials, experiences, and expectations of the English/language arts classroom; *Use strategies to improve literacy in all the content areas and seek alternatives to the traditional textbook; *Make independent reading an important part of students' ongoing literacy development; *Design and use interventions that really work for struggling students; and *Consider the schoolwide elements--professional development, peer coaching, leadership, and assessment--that should be in place to support teachers and students. Essential questions provide the focus for each chapter, and Quality Indicators for Secondary Literacy help readers gauge where they are on the continuum of providing a meaningful literacy experience for students. Creating Literacy-Rich Schools for Adolescents will inspire educators to take up this challenge in their own school with new confidence that the work is worthwhile and achievable.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes