menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Dialogic Collaborative Action Research in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032308968
N° edición
1

Dialogic Collaborative Action Research in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés)

Allan Feldman; Jawaher Alsultan; Katie Laux; Molly Nation (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Dialogic Collaborative Action Research in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés) - Allan Feldman; Jawaher Alsultan; Katie Laux; Molly Nation

Libro Nuevo

$ 553.016

$ 850.794

Ahorras: $ 297.778

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 09 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Dialogic Collaborative Action Research in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés)"

This engaging and practical book offers science teacher educators and K-12 science teachers alike the tools to engage in a dialogic mode of collaborative action research (D-CAR), a collaborative mode of action research focused on teachers' experiences with students, reflection upon these experiences, and peer learning.Renowned science educator Allan Feldman and co-authors from across numerous settings in K-12 science education present the theory, methodology, case studies, and practical advice to support the use of D-CAR as a means to enhance teachers' normal practice and address the problems, dilemmas, and dissonances that science teachers must negotiate as they work to meet the needs of an increasingly diverse student population and engage with complex science teaching challenges that disproportionately affect marginalized students.The book will be of use to science teacher educators, pre-service and in-service science teachers, professional development specialists, or any science educator invested in developing creative, reflective, and thoughtful teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes