Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Digital Learning in High-Needs Schools: A Critical Approach to Technology Access and Equity in Prek-12 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781032228600
N° edición
1

Digital Learning in High-Needs Schools: A Critical Approach to Technology Access and Equity in Prek-12 (en Inglés)

Heejung An (Ilustrado por) · David A. Fuentes (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Digital Learning in High-Needs Schools: A Critical Approach to Technology Access and Equity in Prek-12 (en Inglés) - An, Heejung ; Fuentes, David A.

Libro Nuevo

$ 145.929

$ 265.325

Ahorras: $ 119.396

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital Learning in High-Needs Schools: A Critical Approach to Technology Access and Equity in Prek-12 (en Inglés)"

Digital Learning in High-Needs Schools examines the challenges and affordances that arise when high-needs school communities integrate educational technologies into their unique settings. Although remote, blended, and networked learning are ubiquitous today, a number of cultural, economic, and political realities--from the digital divide and digital literacy to poverty and language barriers--affect our most vulnerable and underresourced teachers and students. This book uses critical theory to compassionately scrutinize and unpack the systemic issues that impact high-needs schools' implementation of digital learning tools. Incisive sociocultural analyses across fifteen original chapters explore the intersection of society, technology, people, politics, and education in high-needs school contexts. Informed by real-world cases pertaining to technology infrastructure, formative feedback, Universal Design for Learning, and more, these chapters illuminate how best practices emerge from culturally responsive and context-specific foundations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes