Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Early Childhood Curriculum in Chinese Societies: Policies, Practices, and Prospects (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
156
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138493704
N° edición
1

Early Childhood Curriculum in Chinese Societies: Policies, Practices, and Prospects (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)

Weipeng Yang; Hui Li (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Early Childhood Curriculum in Chinese Societies: Policies, Practices, and Prospects (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés) - Weipeng Yang; Hui Li

Libro Nuevo

$ 470.893

$ 784.821

Ahorras: $ 313.929

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Early Childhood Curriculum in Chinese Societies: Policies, Practices, and Prospects (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)"

Although Chinese societies have generally become striking as the classic over-achievers in international measures of academic performance, there has been no specialised publication exploring early childhood curriculum in Chinese contexts. Through this book, readers will learn more about how the Chinese context and culture collide with educators’ beliefs about the right activities for children and educators in early childhood settings. This book will be the first one of its kind to focus on early childhood curriculum in Chinese societies – from social context and culture to reforms and practices, and finally to the lessons that researchers, policymakers and practitioners could learn, as well as future directions. Is play valued? Are young children schooled earlier in Chinese societies? How do Chinese children learn in kindergartens? What is valued by Chinese educators when they implement early childhood curricula? How do Chinese teachers deliver early childhood curricula for their young children? Why were Chinese early childhood curricula implemented in these ways? Answers to these questions and more will be provided in this pioneering book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes