¡APROVECHA! Tienes 15% off y envío Gratis usando el código dCTOEXTRA15  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Engaging Teachers In Classroom Walkthroughs (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
170
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 17.5 x 1.5 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN13
9781416615491

Engaging Teachers In Classroom Walkthroughs (en Inglés)

Donald S. Kachur (Autor) · Judith A. Stout (Autor) · Claudia L. Edwards (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Engaging Teachers In Classroom Walkthroughs (en Inglés) - Kachur, Donald S. ; Stout, Judith A. ; Edwards, Claudia L.

Libro Nuevo

$ 152.857

$ 235.164

Ahorras: $ 82.307

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 98 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Engaging Teachers In Classroom Walkthroughs (en Inglés)"

Engaging Teachers in Classroom Walkthroughs is a practical guide to planning and implementing brief but focused classroom observations that involves teachers in every step of the process. Drawing from their study of 40 schools in the United States and Canada, the authors show how administrators and teacher leaders moved teachers from resisting to embracing the practice. Readers will learn how toFoster a school culture that supports walkthroughs.Implement the components of successful walkthroughs, such as focus and "look-fors," data collection methods, and meaningful follow-up strategies.Get all teachers involved and actively participating.* Evaluate the walkthrough process and measure its effectiveness.Use walkthroughs to support professional development related to the Common Core State Standards. This book demonstrates that when teachers learn from one another in a cycle of continuous professional growth--through observation, shared inquiry, dialogue, and follow-up--they develop a sense of collegiality and a common mission. By opening their doors to their peers, they also contribute to broader school improvement efforts that positively affect teaching and learning throughout the school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes