30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138365865
N° edición
1

English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation (en Inglés)

Zhao, Jing ; Dixon, L. Quentin (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation (en Inglés) - Zhao, Jing ; Dixon, L. Quentin

Libro Nuevo

$ 173.368

$ 288.946

Ahorras: $ 115.579

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation (en Inglés)"

This edited book is about the rationale, practice and classroom implementation of English-medium instruction courses in Chinese universities. It specifically focuses on classroom discourse analysis across different disciplines and settings. The main themes of this book are: describing the state educational policies toward English-medium instruction at the tertiary level; distinguishing English-medium instruction from mainstream foreign language learning; analyzing curricula and discourse at the classroom level and evaluating the learning effectiveness of these courses. This book covers the widespread implementation of English-medium courses in China across different disciplines, and it provides a window for researchers and practitioners from other parts of the world to see the curriculum design, lesson planning, discourse features and teacher-student interaction in English-medium classrooms in China. Contributors to this volume consists of a panel of highly respected researchers in the fields of bilingual education, English-medium instruction, classroom discourse analysis and language program evaluation.Chapters include, Balance of Content and Language in English-Medium Instruction Classrooms English-Medium Instruction in a Math Classroom: An Observation Study of Classroom Discourse Asking and answering questions in EMI classrooms: What is the Cognitive and Syntactic Complexity Level?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes