CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Food Security Handbook (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.6 x 20.3 x 1.6 cm
Peso
0.81 kg.
ISBN13
9781639872336

Food Security Handbook (en Inglés)

Alexis Crum (Ilustrado por) · Murphy & Moore Publishing · Tapa Dura

Food Security Handbook (en Inglés) - Crum, Alexis

Libro Nuevo

$ 472.850

$ 945.700

Ahorras: $ 472.850

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Food Security Handbook (en Inglés)"

The availability of food that is nourishing, diverse and balanced to sustain the food consumption of individuals is known as food security. It is concerned with the accessibility that individuals have to nutritious food to fulfil their dietary needs to lead a healthy and active lifestyle. The main components in this field are access, utilization, availability and stability. To measure these components, various scales such as Household Food Insecurity Access Scale, Household Hunger Scale and Coping Strategies Index have been developed. Some of the adverse effects of food shortage are famine, hunger, physical and psychological deficiencies. Factors such as global water crisis, climate change, food waste, politics, agricultural diseases and land degradation directly impact food security. Various approaches such as large-scale food stockpiling, agricultural insurances and use of genetically modified crops are aimed at achieving food security across the world. The book studies, analyses and upholds the pillars of food security and its utmost significance in modern times. It presents researches and studies performed by experts across the globe. Coherent flow of topics, student-friendly language and extensive use of examples make this book an invaluable source of knowledge.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes