Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada freemason´s guide and compendium (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Idioma
Inglés
N° páginas
604
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 16.1 x 3.7 cm
Peso
1.06 kg.
ISBN
1581825609
ISBN13
9781581825602

freemason´s guide and compendium (en Inglés)

J. Heron Lepper (Prefacio de) · Cumberland House Publishing · Tapa Dura

freemason´s guide and compendium (en Inglés) - Jones, Bernard E. ; Lepper, J. Heron

Libro Nuevo

$ 159.957

$ 266.596

Ahorras: $ 106.638

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "freemason´s guide and compendium (en Inglés)"

First published in 1950, the Freemasons' Guide and Compendium is filled with detailed information on a wide variety of subjects related to the Masons and Freemasonry. Written by an experienced Freemason with the interests of rank-and-file members in mind--especially young Craftsmen who want to know the exact nature of Freemasonry's claim to a history that goes back to ancient days--the book provides key facts about Masonic history, tradition, and lore. In doing so, Bernard E. Jones offers a far greater scope of information than any other comparable work and critically examines the conflicting ideas about how some of the traditions came to be. the early chapters describe how the Masonic guilds arose in eleventh-century England after the Norman conquest. From there Jones moves into the rise of speculative Freemasonry int he late medieval period and explores its amazing growth as an esoteric system during the eighteenth century. Jones then offers a comprehensive, systematic presentation of masonry's customs, principles, tenets, words, phrases, lodge appointments, working tools, symbols, and emblems. With this information, Craftsmen will enhance their Masonic knowledge, and the thorough, exhaustive index offers access to a a great store of knowledge. The Freemasons' Guide and Compendium is a valuable resource for anyone researching and seeking to understand the Masons.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes