¡APROVECHA! Tienes 15% off y envío Gratis usando el código dCTOEXTRA15  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada From Bilingual to Biliterate: Secondary Discourse Abilities in Bilingual Children's Story Telling; Evidence from Greek Heritage Language Speakers in (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
390
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.1 x 15.5 x 3.3 cm
Peso
0.79 kg.
ISBN13
9783631792087

From Bilingual to Biliterate: Secondary Discourse Abilities in Bilingual Children's Story Telling; Evidence from Greek Heritage Language Speakers in (en Inglés)

Eva M. Knopp (Autor) · Peter Lang D · Tapa Dura

From Bilingual to Biliterate: Secondary Discourse Abilities in Bilingual Children's Story Telling; Evidence from Greek Heritage Language Speakers in (en Inglés) - Knopp, Eva M.

Libro Nuevo

$ 537.967

$ 827.642

Ahorras: $ 289.675

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 74 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "From Bilingual to Biliterate: Secondary Discourse Abilities in Bilingual Children's Story Telling; Evidence from Greek Heritage Language Speakers in (en Inglés)"

This study investigates the oral and written story productions of 56 10-12-year-old Greek-German and Greek-English bilingual children in order find out to which extent their narrative abilities develop conjointly across their two languages and which factors affect this. Quantitative and qualitative measures of narrative discourse ability are related to a composite score of bilingual language dominance (Bilingual Index Score). Results indicate that the degree to which bilinguals can share abilities across their two languages is highly dependent on the type of ability and the degree of dominance and - to a lesser degree - on crosslinguistic differences and modality of production. As such, this study reveals nontrivial implications for the educational support of bi- and multilingual children.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes