Compartir
From Reader to Reading Teacher: Issues and Strategies for Second Language Classrooms (Cambridge Language Education) (en Inglés)
Jo Ann Aebersold
(Autor)
·
Mary Lee Field
(Autor)
·
Cambridge University Press
· Tapa Blanda
From Reader to Reading Teacher: Issues and Strategies for Second Language Classrooms (Cambridge Language Education) (en Inglés) - Aebersold, Jo Ann ; Field, Mary Lee
$ 210.551
$ 350.918
Ahorras: $ 140.367
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 11 de Junio y el
Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "From Reader to Reading Teacher: Issues and Strategies for Second Language Classrooms (Cambridge Language Education) (en Inglés)"
This text is a self-contained, student-centered methods text that connects reading theory to practical classroom activities. The paperback edition, ideal for introductory courses on the teaching of second language reading, connects reading theory to practical classroom activities. Teachers begin by exploring their beliefs and assumptions about reading and analyzing their own reading strategies. This leads to a critical examination of the pedagogical issues central to the reading classroom, including selecting appropriate activities and effective lesson planning.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.