HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Graphic Novels in High School and Middle School Classrooms: A Disciplinary Literacies Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
148
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
1.66 kg.
ISBN13
9781475828344

Graphic Novels in High School and Middle School Classrooms: A Disciplinary Literacies Approach (en Inglés)

Jung Kim (Autor) · William Boerman-Cornell (Autor) · Michael L. Manderino (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Graphic Novels in High School and Middle School Classrooms: A Disciplinary Literacies Approach (en Inglés) - Boerman-Cornell, William ; Kim, Jung ; Manderino, Michael L.

Libro Nuevo

$ 279.343

$ 558.686

Ahorras: $ 279.343

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Graphic Novels in High School and Middle School Classrooms: A Disciplinary Literacies Approach (en Inglés)"

The ultimate guide for using graphic novels in any middle school or high school classroom, this book considers how the graphic novel format can support critical thinking and help reach disciplinary goals in history, English language arts, science, math, fine arts, and other subjects. Using specific graphic novels as examples, this book considers how to help students read, question, and write about both fiction and non-fiction. Whether teachers are new to graphic novels or have been working with them for years, this book will help improve instruction. Chapters ell us how to teach with graphic novels, focusing on how disciplinary literacy can inform graphic novel instruction; how readers should consider text, image, and the intersection of the two when reading a graphic novel; and how graphic novels can encourage critical response and interdisciplinary instruction. Throughout the book, the authors illustrate important teaching concepts with examples from recent graphic novels. Appendices offer recommendations of graphic novels ideal for different disciplines. Teachers who are serious about using graphic novels effectively in the classroom will find this book invaluable.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes