¡OFERTA FLASH! 48 horas hasta 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Improving Quality in Education: Dynamic Approaches to School Improvement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415548748
ISBN13
9780415548748
N° edición
1

Improving Quality in Education: Dynamic Approaches to School Improvement (en Inglés)

Bert P. M. Creemers; Leonidas Kyriakides (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Improving Quality in Education: Dynamic Approaches to School Improvement (en Inglés) - Bert P. M. Creemers; Leonidas Kyriakides

Libro Físico

$ 275.485

$ 459.141

Ahorras: $ 183.657

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Improving Quality in Education: Dynamic Approaches to School Improvement (en Inglés)"

This book explores an approach to school improvement that merges the traditions of educational effectiveness research and school improvement efforts. It displays how the dynamic model, which is theoretical and empirically validated, can be used in both traditions. Each chapter integrates evidence from international and national studies, showing how the knowledge-base of educational effectiveness research can be used for improvement purposes. In a clear and practicable manner it outlines: Foundations of the improvement approach Research projects investigating the impact of the dynamic approach Guidelines and practical solutions to translating the approach into action Further developments for school improvement Exploring the crucial factors in the establishment of this environment, the authors outline a dynamic framework that helps schools collect data, through self-evaluation mechanisms, taking decisions about priorities for improvement, and developing appropriate policies and action plans. This approach emphasises educational targets and provides means to achieve them that are flexible enough to fit in with the circumstances of the individual school. The book draws upon research across the world, conducted especially in the United States, Europe, and Australasia, expertly showcasing how the dynamic approach can be used in a wide variety of educational settings A key book for all professionals working in education; academics, researchers, policy-makers, school advisors and practitioners will find it invaluable. Not only it is a must for graduate students, university libraries, and individual academics but also for school management teams, school support agencies and officials in educational policy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes