Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.9 x 18.6 x 2.1 cm
Peso
0.70 kg.
ISBN
019517884X
ISBN13
9780195178845
N° edición
1

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) (en Inglés)

Frank E. Ritter (Ilustrado por) · Josef Nerb (Ilustrado por) · Erno Lehtinen (Ilustrado por) · Oxford University Press, USA · Tapa Dura

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) (en Inglés) - Ritter, Frank E. ; Nerb, Josef ; Lehtinen, Erno

Libro Nuevo

$ 728.718

$ 1.214.529

Ahorras: $ 485.812

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) (en Inglés)"

Order affects the results you get: Different orders of presenting material can lead to qualitatively and quantitatively different learning outcomes. These differences occur in both natural and artificial learning systems. In Order to Learn shows how order effects are crucial in human learning, instructional design, machine learning, and both symbolic and connectionist cognitive models. Each chapter explains a different aspect of how the order in which material is presented can strongly influence what is learned by humans and theoretical models of learning in a variety of domains. In addition to data, models are provided that predict and describe order effects and analyze how and when they will occur. The introductory and concluding chapters compile suggestions for improving learning through better sequences of learning materials, including how to take advantage of order effects that encourage learning and how to avoid order effects that discourage learning. Each chapter alsohighlights questions that may inspire further research. Taken together, these chapters show how order effects in different areas can and do inform each other. In Order to Learn will be of interest to researchers and students in cognitive science, education, machine learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes