¡APROVECHA! Tienes 15% off y envío Gratis usando el código dCTOEXTRA15  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Kids Come in all Languages: Visible Learning for Multilingual Learners (Corwin Literacy) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781544341484
N° edición
1

Kids Come in all Languages: Visible Learning for Multilingual Learners (Corwin Literacy) (en Inglés)

Oscar Corrigan; Nancy Frey; Douglas Fisher; John Hattie (Autor) · Corwin · Tapa Blanda

Kids Come in all Languages: Visible Learning for Multilingual Learners (Corwin Literacy) (en Inglés) - Oscar Corrigan; Nancy Frey; Douglas Fisher; John Hattie

Libro Nuevo

$ 154.552

$ 237.772

Ahorras: $ 83.220

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 39 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Kids Come in all Languages: Visible Learning for Multilingual Learners (Corwin Literacy) (en Inglés)"

Everything you need to create a high-trust, high-achieving learning environment for multilingual students We have never known more than we do now about teaching multilingual students -- nevertheless, we teeter on the edge of retreating to old-think practices. The next generation depends upon our getting this right, and this spare, salient guide helps ensure we do. Kids Come in All Languages provides teachers and leaders with all they need to design high-quality curriculum to support multilingual learners. With this book, learn to: Create a low-anxiety, high-expectation classroom climate that gives multilingual students access to engaging grade-level content Plan clear, cohesive lessons and tasks that motivate students to produce language, use critical thinking skills, and access complex texts Offer ample time for student-led talk that ramps up knowledge and amps up a sense of belonging Use heterogeneous, flexible grouping so children acquiring English don't stall out in fixed-mindset, below-grade level groups And much more Teachers act like tributaries, helping learners access a wider stream of knowledge, and catch the swift current of wanting to learn. It's time to envision this expansiveness for multilingual students. It's time to design learning experiences with optimism for their futures.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes