¡OFERTA FLASH! 48 horas hasta 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Knowing and Remembering in Young Children Paperback (Emory Symposia in Cognition) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.1 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
9780521125819
ISBN13
9780521125819
N° edición
1

Knowing and Remembering in Young Children Paperback (Emory Symposia in Cognition) (en Inglés)

Robyn Fivush (Ilustrado por) · Judith A. Hudson (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Knowing and Remembering in Young Children Paperback (Emory Symposia in Cognition) (en Inglés) - Fivush, Robyn ; Hudson, Judith A.

Libro Nuevo

$ 237.701

$ 377.304

Ahorras: $ 139.602

37% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Knowing and Remembering in Young Children Paperback (Emory Symposia in Cognition) (en Inglés)"

What kinds of memory demands are placed on young children and how are social interactions structured to allow children to develop various memory skills? Are there changes in children's representational abilities that lead to different memory abilities? How do individual differences affect children's memory performance? Are there age-related changes in children's autobiographical memories? These are among the questions addressed in this third volume in the Emory Cognition Project series, originally published in 1990. Although the contributors examine memory in different ways, they share the view that memory can no longer be considered a distinct and separate cognitive process isolated from other cognitive processes; rather, remembering is viewed as a cognitive activity embedded in larger social and cognitive tasks. This view is the culmination of several changes that took place in the field of cognitive development during the decade preceding publication.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes