Compartir
Knowledge and Music Education: A Social Realist Account (Routledge Studies in Music Education) (en Inglés)
Graham J. McPhail
(Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Knowledge and Music Education: A Social Realist Account (Routledge Studies in Music Education) (en Inglés) - McPhail, Graham J.
$ 505.539
$ 842.565
Ahorras: $ 337.026
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 27 de Mayo y el
Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Knowledge and Music Education: A Social Realist Account (Routledge Studies in Music Education) (en Inglés)"
Knowledge and Music Education: A Social Realist Account explores current challenges for music education in relation to wider philosophical and political debates, and seeks to find a way forward for the field by rethinking the nature and value of epistemic knowledge in the wake of postmodern critiques. Focusing on secondary school music, and considering changes in approaches to teaching over time, this book seeks to understand the forces at play that enhance or undermine music's contribution to a socially just curriculum for all. The author argues that the unique nature of disciplinary-derived knowledge provides students with essential cognitive development, and must be integrated with the turn to more inclusive, student-centred, and culturally responsive teaching. Connecting theoretical issues with concrete curriculum design, the book considers how we can give music students the benefits of specialised subject knowledge without returning to a traditional past.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.