Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Awareness in Multilingual Classrooms in Europe: From Theory to Practice (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
305
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781501510434

Language Awareness in Multilingual Classrooms in Europe: From Theory to Practice (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 627.722

$ 1.141.312

Ahorras: $ 513.591

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Awareness in Multilingual Classrooms in Europe: From Theory to Practice (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)"

Within the scope of today's globalisation, linguistic diversity is a given fact of the world we live in. In several educational contexts in Europe, language awareness (LA) activities have been introduced with the objective to prepare pupils cognitively, socially and/or critically for life as multilingual, open minded and/or empowered citizens in a diverse world. Despite previous research in various contexts, the concept of LA remains problematic: a generally accepted, evidence-based conceptualisation is missing. This confronts both research and education with a challenge: in order to develop LA activities, implement them successfully in educational contexts and achieve the expected outcomes, we should know what the concept stands for, how it works and why we would choose to implement it in classrooms (or not). This volume focuses on three apparent simple questions: what, how and why? The first question - what? - refers to the concept(ual mess) of LA. The second question - how? - refers to the implementation of LA activities in several educational contexts. The third question - why? - is a recurrent theme running through all the chapters and deals with a reflection on the way we deal (un)consciously with LA activities in education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes