Semana de 45% dcto EN TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781108737425

Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés)

Evans Michael/ Schneider Claudia/ Arnot Madeleine/ Fisher Linda (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés) - Evans Michael/ Schneider Claudia/ Arnot Madeleine/ Fisher Linda

Libro Físico

$ 138.082

$ 251.059

Ahorras: $ 112.976

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés)"

Given the current context of the experience of migration on schools in England and Europe, and the competing policies and approaches to social integration in schools, there is a need to understand the connection between language development and social integration as a basis for promoting appropriate policies and practices. This volume explores the complex relationship between language, education and the social integration of newcomer migrant children in England, through an in-depth analysis of case studies from schools in the East of England. The authors set this evidence against the background of policy debates in the wider international setting, including a critical discussion of assumptions underlying national narratives of mainstreaming and assimilation. In the light of an absence of national guidelines for appropriate practice in schools, the authors outline a model of inclusive pedagogy for English as an additional language (EAL) and a framework of home-school communication to promote effective EAL parental engagement in schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes