Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Function: An Introduction to Pragmatic Assessment and Intervention for Higher Order Thinking and Better Literacy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
416
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 19.3 x 2.8 cm
Peso
0.98 kg.
ISBN
1849058008
ISBN13
9781849058001

Language Function: An Introduction to Pragmatic Assessment and Intervention for Higher Order Thinking and Better Literacy (en Inglés)

Ellyn Arwood (Autor) · Jessica Kingsley Publishers · Tapa Dura

Language Function: An Introduction to Pragmatic Assessment and Intervention for Higher Order Thinking and Better Literacy (en Inglés) - Arwood, Ellyn

Libro Nuevo

$ 293.248

$ 488.747

Ahorras: $ 195.499

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Function: An Introduction to Pragmatic Assessment and Intervention for Higher Order Thinking and Better Literacy (en Inglés)"

Literacy teaching tends to take a structural approach to language, focusing on auditory products or skills such as sounds, morphemes, words, sentences, and vocabulary. However, new research suggests that the majority of English speakers actually think and learn in visual concepts, and that there is a cultural and linguistic mismatch between auditory teaching methods and the way students think and learn. This has important implications for all educators including those who work with students with neurogenic disabilities, such as autism spectrum disorders and ADHD. In her new book, Dr. Ellyn Lucas Arwood outlines a revolutionary four-tiered model of how a learner acquires language, and suggests ways to impose visual language functions onto an auditory language like English in order to improve learning for both neurotypical learners and those with neurogenic disabilities. Dr. Arwood provides tried-and-tested intervention strategies that work with all levels of ability, giving readers the knowledge and confidence to teach learners to become more literate in a way that raises learners' abilities to think and problem solve. This book takes a fresh look at how language and literacy interact, and will be of interest to educators and special educators, speech and language pathologists, and other professionals who support language learning and development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes