HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Leadership of Assessment, Inclusion, and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
367
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.2 cm
Peso
0.71 kg.
ISBN13
9783319233468

Leadership of Assessment, Inclusion, and Learning (en Inglés)

Scott, Shelleyann ; Scott, Donald E. ; Webber, Charles F. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Leadership of Assessment, Inclusion, and Learning (en Inglés) - Scott, Shelleyann ; Scott, Donald E. ; Webber, Charles F.

Libro Nuevo

$ 500.282

$ 1.000.564

Ahorras: $ 500.282

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Leadership of Assessment, Inclusion, and Learning (en Inglés)"

This book provides pragmatic strategies and models for student assessment and ameliorates the heightened sense of confusion that too many educators and leaders experience around the complexities associated with assessment. In particular, it offers guidance to school and district personnel charged with fair and appropriate assessment of students who represent a wide variety of abilities and cultures. Chapters focus on issues that directly impact the educational lives of teachers, students, parents, and caregivers. Importantly, the confluence of assessment practices and community expectations also are highlighted.Assessment is highly politicised in contemporary society and this book will both confirm and challenge readers' beliefs and practices. Indeed, discerning readers will understand that the chapters offer them a bridge from many established assessment paradigms to pragmatic, ethical solutions that align with current expectations for schools and districts.In Part One, readers engage with concepts and skills needed by school learning leaders to guide optimal assessment practices. Part Two delves into student assessment within and across disciplines. Part Three provides pragmatic approaches that address assessment in the context of inclusive intercultural education, pluralism, and globalisation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes