Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning as Social Practice: Beyond Education as an Individual Enterprise (Foundations and Futures of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367688240

Learning as Social Practice: Beyond Education as an Individual Enterprise (Foundations and Futures of Education) (en Inglés)

Gunther Kress,Staffan Selander,Roger Salja,Chris (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Learning as Social Practice: Beyond Education as an Individual Enterprise (Foundations and Futures of Education) (en Inglés) - Gunther Kress,Staffan Selander,Roger Salja,Chris

Libro Nuevo

$ 538.851

$ 898.086

Ahorras: $ 359.234

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning as Social Practice: Beyond Education as an Individual Enterprise (Foundations and Futures of Education) (en Inglés)"

This book studies learning as a social enterprise, contextually situated, organized and assessed. It gives a broad theoretic grounding for an understanding of learning which goes beyond a common reductionist approach. The book discusses four related approaches to learning which share a social perspective: social semiotics and multimodality; a design-theoretic approach to learning; a socio-cultural perspective; and a perspective of mimetic learning.Contributing authors consider the theoretical question of how to understand educational systems, learning and social communication as historically situated practices. The chapters in this book analyze key working practices including: analyzing what learning, remembering and cognitive work is like in a practice involving different kinds of expertise; problem-solving and engaging through collaboration; learning and teaching in different formal, semi- and non-formal environments; a design-theoretic approach to learning; social semiotic perspectives on learning; the mimetic and ritual dimension of learning; how social learning can be organized to support students; how learning has been conceptualized in psychology and neighbouring research areas. This book will be of great interest to students and researchers interested in learning and meaning-making, multimodal representations and communication, designs for learning, education and teaching, and social achievement in different formal and non-formal contexts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes