CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada learning disabilities in older adolescents and adults: clinical utility of the neuropsychological perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN
1441933670
ISBN13
9781441933676

learning disabilities in older adolescents and adults: clinical utility of the neuropsychological perspective (en Inglés)

Lynda J. Katz (Autor) · Gerald Goldstein (Autor) · Sue R. Beers (Autor) · Springer · Tapa Blanda

learning disabilities in older adolescents and adults: clinical utility of the neuropsychological perspective (en Inglés) - Katz, Lynda J. ; Goldstein, Gerald ; Beers, Sue R.

Libro Nuevo

$ 461.343

$ 922.687

Ahorras: $ 461.343

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 15 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "learning disabilities in older adolescents and adults: clinical utility of the neuropsychological perspective (en Inglés)"

Learning disabilities is a subject that is usually associated with school-aged children where the research and intervention strategies are well known. Much less research has been done for assessing and diagnosing older adolescents and adults in this area. This work is an effort to provide a comprehensive review of what we know about certain of these disorders, specifically: language-based learning disorders; nonverbal learning disorders; high-functioning autism; attention-deficit/hyperactivity disorder; and mathematics disorders and how they manifest themselves in the later years of development and maturity. A chapter addresses each one of these disorders of learning. Included in each chapter is a discussion of historical perspectives, definitions and diagnostic criteria, incidence and prevalence data, comorbidity studies, pertinent research from all relevant fields of study, reasonable accommodations in academia as well as the workplace, and outcome data. This much-needed review will be of interest to clinicians in neuropsychology, educational psychology, and psychopharmacology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes