Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning English at School: Identity, Socio-Material Relations and Classroom Practice, 2nd Edition: 112 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781788920087
N° edición
2

Learning English at School: Identity, Socio-Material Relations and Classroom Practice, 2nd Edition: 112 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés)

Kelleen Toohey (Autor) · Channel View Publications · Tapa Dura

Learning English at School: Identity, Socio-Material Relations and Classroom Practice, 2nd Edition: 112 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés) - Kelleen Toohey

Libro Físico

$ 660.476

$ 1.100.793

Ahorras: $ 440.317

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 92 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning English at School: Identity, Socio-Material Relations and Classroom Practice, 2nd Edition: 112 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés)"

This fully revised edition provides a comprehensive discussion of how insights and concepts from new materialism and posthumanism might be used in investigating second language learning and teaching in classrooms. Alongside the sociocultural and poststructural perspectives discussed in the first edition, this new book presents insights from new materialism on identity, second language learning and pedagogical practices. This application of new theory deepens our understanding of how minority language background children learn English in the context of their classrooms. The author comprehensively explains the new materiality perspectives and suggests how research from this perspective might provide new insights on second language learning and teaching in classrooms. The book is unique in analysing empirical classroom data from a sociocultural, but also a new materiality perspective, and has the potential to change our understandings of research and pedagogical practices.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes