Este fin de semana TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS CON 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning, Marginalization, and Improving the Quality of Education in Low-income Countries (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
488
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 3.7 cm
Peso
1.10 kg.
ISBN13
9781800642010

Learning, Marginalization, and Improving the Quality of Education in Low-income Countries (en Inglés)

Daniel, Wagner A. ; Nathan, Castillo M. ; Suzanne, Grant Lewis (Autor) · Open Book Publishers · Tapa Dura

Learning, Marginalization, and Improving the Quality of Education in Low-income Countries (en Inglés) - Daniel, Wagner A. ; Nathan, Castillo M. ; Suzanne, Grant Lewis

Libro Nuevo

$ 267.466

$ 534.931

Ahorras: $ 267.466

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 70 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning, Marginalization, and Improving the Quality of Education in Low-income Countries (en Inglés)"

Improving learning evidence and outcomes for those most in need in developing countries is at the heart of the United Nations' Sustainable Development Goal on Education (SDG4). This timely volume brings together contributions on current empirical research and analysis of emerging trends that focus on improving the quality of education through better policy and practice, particularly for those who need improved 'learning at the bottom of the pyramid' (LBOP).This volume brings together academic research experts, government officials and field-based practitioners. National and global experts present multiple broad thematic papers - ranging from the effects of migration and improving teaching to the potential of educational technologies, and better metrics for understanding and financing education. In addition, local experts, practitioners and policymakers describe their own work on LBOP issues being undertaken in Kenya, India, Mexico and Ivory Coast. The contributors argue persuasively that learning equity is a moral imperative, but also one that will have educational, economic and social impacts. They further outline how achieving SDG4 will take renewed and persistent effort by stakeholders to use better measurement tools to promote learning achievement among poor and marginalized children.This volume builds on the second international conference on Learning at the Bottom of the Pyramid (LBOP2).* It will be an indispensable resource for policymakers, researchers and government thinktanks, and local experts, as well as any readers interested in the implementation of learning equity across the globe.*The first volume Learning at the Bottom of the Pyramid (LBOP1), may be obtained at: http: //www.iiep.unesco.org/en/learning-bottom-pyramid-4608

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes