Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning Science for Instructional Designers: From Cognition to Application (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
13.2 x 19.8 x 1.0 cm
Peso
0.16 kg.
ISBN13
9781952157455
N° edición
1

Learning Science for Instructional Designers: From Cognition to Application (en Inglés)

Clark N. Quinn (Autor) · ASTD · Tapa Blanda

Learning Science for Instructional Designers: From Cognition to Application (en Inglés) - Quinn, Clark N.

Libro Físico

$ 100.081

$ 166.801

Ahorras: $ 66.720

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 64 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning Science for Instructional Designers: From Cognition to Application (en Inglés)"

Ensure Your Instructional Design Stands Up to Learning ScienceLearning science is a professional imperative for instructional designers. In fact, instructional design is applied learning science. To create effective learning experiences that engage, we need to know how learning works and what facilitates and hinders it. We need to track the underlying research and articulate how our designs reflect what is known. Otherwise, how can we claim to be scrutable in our approaches? Learning Science for Instructional Designers: From Cognition to Application distills the current scope of learning science into an easy-to-read primer.Good instructional design makes learning as simple as possible by removing distractions, minimizing the cognitive load, and chunking necessary information into digestible bits. But our aim must go beyond enabling learners to recite facts to empowering them to make better decisions--decisions about what to do, when, and how. This book prepares you to design learning experiences that ensure retention over time and transfer to the appropriate situations. Gain insights into: - Providing spaced practice and reflection - Tapping into motivation and challenge to build learner confidence - Using performance-support tools, social learning, and humor appropriatelyPrompts at the end of each chapter will spark your thinking about how to use these concepts and more in your daily work.Written by Clark N. Quinn, author of Millennials, Goldfish & Other Training Misconceptions: Debunking Learning Myths and Superstitions, this book is perfect for anyone who strives for their instruction to stand up to learning science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes