CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Listening Across Borders: Musicology in the Global Classroom (Modern Musicology and the College Classroom) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9780367135669
N° edición
1

Listening Across Borders: Musicology in the Global Classroom (Modern Musicology and the College Classroom) (en Inglés)

James a. Davis (Ilustrado por) · Christopher Lynch (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Listening Across Borders: Musicology in the Global Classroom (Modern Musicology and the College Classroom) (en Inglés) - Davis, James A. ; Lynch, Christopher

Libro Nuevo

$ 399.363

$ 798.727

Ahorras: $ 399.363

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Listening Across Borders: Musicology in the Global Classroom (Modern Musicology and the College Classroom) (en Inglés)"

Listening Across Borders: Musicology in the Global Classroom provides readers with the tools and techniques for integrating a global approach to music history--within the framework of the roots, challenges, and benefits of internationalization--into the modern music curriculum. Contributors from around the world offer strategies for empowering students to critique the economic, ideological, and political structures that propagate global challenges. Applicable in a variety of classroom settings, the internationalized teaching methods collected here suggest fruitful ways forward in a global age, in three parts: Creating Global Citizens Teaching with Case Studies of Intercultural Encounters Challenges and Opportunities In reevaluating the role of higher education in a cosmopolitan world, modern educators have come to question the limits of geographically defined canons, traditional curricular content, and other longstanding teaching approaches. Listening Across Borders places the music history classroom at the center of the conversation about internationalization in higher education, embracing pedagogies that develop the skillsets to become global citizens in a world where international cooperation is increasingly essential.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes