CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Machinery's Handbook Guide: A Guide to Tables, Formulas, & More in the 31St Edition (Machinery's Handbook Guide to the use of Tables and Formulas) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
17.8 x 11.7 x 2.0 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9780831143312
N° edición
0031

Machinery's Handbook Guide: A Guide to Tables, Formulas, & More in the 31St Edition (Machinery's Handbook Guide to the use of Tables and Formulas) (en Inglés)

Franklin D. Jones (Autor) · Henry Ryffel (Autor) · John Milton Amiss (Autor) · Industrial Press · Tapa Blanda

Machinery's Handbook Guide: A Guide to Tables, Formulas, & More in the 31St Edition (Machinery's Handbook Guide to the use of Tables and Formulas) (en Inglés) - Amiss, John Milton ; Jones, Franklin D. ; Ryffel, Henry

Libro Nuevo

$ 139.138

$ 278.275

Ahorras: $ 139.138

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 15 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 15 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Machinery's Handbook Guide: A Guide to Tables, Formulas, & More in the 31St Edition (Machinery's Handbook Guide to the use of Tables and Formulas) (en Inglés)"

Since the first edition published more than 100 years ago, Machinery's Handbook has been acknowledged as an exceptionally authoritative and comprehensive, yet highly practical, and easy-to-use tool, and the new 31st edition has grown to nearly 3,000 pages. The Guide to the Use of Tables and Formulas in the Machinery's Handbook, 31st Edition, is designed to maximize the enormous practical value of the latest, greatest edition of this invaluable engineering resource, offering useful information on how to make full use of the Machinery's Handbook in solving problems on the job. Features Revised to reflect numerous changes made in the new 31st edition, with specific cross references to quickly locate information in the far larger book, the Guide enables users to become familiar with the Handbook's vast range of vital content.Offering more than 150 worked-out examples and nearly 500 review questions (with answers) specially selected for engineers, apprentices, and students, the Guide addresses problems commonly encountered in manufacturing and metalworking.By following practical techniques explained in the Guide and cross-referenced to the Handbook, readers will enhance their ability to reach specific information and solutions more quickly and easily.The Guide also is sold as a standalone eBook and is part of the Machinery's Handbook 31 Digital Edition, which includes the complete contents of the 31st edition, and more. For information on these digital versions, visit the Industrial Press eBookStore site at ebooks.industrialpress.com.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes