Libros con envío en 1 día en TODO Medellín  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Making Sense of Mathematics for Teaching Grades K-2 (Communicate the Context Behind High-Cognitive-Demand Tasks for Purposeful, Productive Learning) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.7 x 21.3 x 1.5 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781942496397

Making Sense of Mathematics for Teaching Grades K-2 (Communicate the Context Behind High-Cognitive-Demand Tasks for Purposeful, Productive Learning) (en Inglés)

Juli K. Dixon (Autor) · Edward C. Nolan (Autor) · Solution Tree · Tapa Blanda

Making Sense of Mathematics for Teaching Grades K-2 (Communicate the Context Behind High-Cognitive-Demand Tasks for Purposeful, Productive Learning) (en Inglés) - Dixon, Juli K. ; Nolan, Edward C.

Libro Nuevo

$ 150.034

$ 230.822

Ahorras: $ 80.788

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Making Sense of Mathematics for Teaching Grades K-2 (Communicate the Context Behind High-Cognitive-Demand Tasks for Purposeful, Productive Learning) (en Inglés)"

Develop a deep understanding of mathematics. This user-friendly resource presents grades K-2 teachers with a logical progression of pedagogical actions, classroom norms, and collaborative teacher team efforts to increase their knowledge and improve mathematics instruction. Explore strategies and techniques to effectively learn and teach significant mathematics concepts and provide all students with the precise, accurate information they need to achieve academic success. Clarify math essentials with figures and tables that facilitate understanding through visualization. Benefits Dig deep into mathematical modeling and reasoning to improve as both a learner and teacher of mathematics. Explore how to develop, select, and modify mathematics tasks in order to balance cognitive demand and engage students. Discover the three important norms to uphold in all mathematics classrooms. Learn to apply the tasks, questioning, and evidence (TQE) process to ensure mathematics instruction is focused, coherent, and rigorous. Use charts and diagrams for classifying shapes, which can engage students in important mathematical practices. Access short videos that show what classrooms that are developing mathematical understanding should look like. Contents Introduction 1 Number Concepts and Place Value 2 Word Problem Structures 3 Addition and Subtraction Using Counting Strategies 4 Addition and Subtraction Using Grouping Strategies 5 Geometry 6 Measurement Epilogue Next Steps Appendix A Completed Classification of Triangles Chart Appendix B Completed Diagram for Classifying Quadrilaterals

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes