30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Motivational Immediacy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781620369548
N° edición
1

Motivational Immediacy (en Inglés)

Jonathan E. Taylor (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Motivational Immediacy (en Inglés) - Jonathan E. Taylor

Libro Nuevo

$ 510.476

$ 850.794

Ahorras: $ 340.317

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Motivational Immediacy (en Inglés)"

This book provides a fresh look at the question of learner motivation and engagement, beginning with an investigation of potential motivations not to learn, the better to help instructors find more successful ways to engage learners in any given situation. After examining various kinds of resistance to learning, the book goes on to describe effective ways of overcoming resistance and engaging learners.Grounded in the literature of many fields, such as Adult Education, Psychology, Sociology, Cultural Anthropology, and Communication (as well as the author's own decades of experience), the book connects the concepts surrounding learning resistance directly to engagement and human motivation, drawing these ideas together to make the case for practicing motivational immediacy in all learning spaces. The second section of the book focuses on the various tools effective teachers might use to mitigate learner resistance and foster authentic and lasting engagement. The author devotes a chapter to using curriculum and Instructional Systems Design (ISD) processes to effectively foster engaged learning in different learning spaces and contexts. Two chapters are devoted to applying the theory and methods to specific domains: online learning environments, and face-to-face classrooms with both undergraduate and graduate students. The last section includes a chapter that provides a potential method to measure effectual learning in the classroom, and one that addresses the ethical issues sometimes said to exist in efforts to mitigate learner resistance and foster engagement in its place. The final chapter draws the book to a close by presenting a fluid whole that will greatly improve understanding of the ideas as well as the methods best used to reduce learning resistance, increase learner engagement, and facilitate motivational immediacy and effectual learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes