¡No lo dejes pasar! Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multimodal Literacy in School Science (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
268
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367714048
N° edición
1

Multimodal Literacy in School Science (en Inglés)

Len Unsworth; Russell Tytler; Lisl Fenwick; Sally Humphrey; Paul Chandler; Michele Herrington; Lam Pham (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Multimodal Literacy in School Science (en Inglés) - Len Unsworth; Russell Tytler; Lisl Fenwick; Sally Humphrey; Paul Chandler; Michele Herrington; Lam Pham

Libro Nuevo

$ 449.043

$ 898.086

Ahorras: $ 449.043

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multimodal Literacy in School Science (en Inglés)"

This book establishes a new theoretical and practical framework for multimodal disciplinary literacy (MDL) fused with the subject-specific science pedagogies of senior high school biology, chemistry and physics. It builds a compatible alignment of multiple representation and representation construction approaches to science pedagogy with the social semiotic, systemic functional linguistic-based approaches to explicit teaching of disciplinary literacy. The early part of the book explicates the transdisciplinary negotiated theoretical underpinning of the MDL framework, followed by the research-informed repertoire of learning experiences that are then articulated into a comprehensive framework of options for the planning of classroom work. Practical adoption and adaptation of the framework in biology, chemistry and physics classrooms are detailed in separate chapters. The latter chapters indicate the impact of the collaborative research on teachers' professional learning and students' multimodal disciplinary literacy engagement, concluding with proposals for accommodating emerging developments in MDL in an ever-changing digital communication world. The MDL framework is designed to enable teachers to develop all students' disciplinary literacy competencies. This book will be of interest to researchers, teacher educators and postgraduate students in the field of science education. It will also have appeal to those in literacy education and social semiotics. The Open Access version of this book, available at www.taylorfrancis.com, has been made available under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 license.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes