30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multimodality, Digitalization and Cognitivity in Communication and Pedagogy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
245
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783030840709

Multimodality, Digitalization and Cognitivity in Communication and Pedagogy (en Inglés)

Sukhova, Natalya V. ; Dubrovskaya, Tatiana ; Lobina, Yulia A. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Multimodality, Digitalization and Cognitivity in Communication and Pedagogy (en Inglés) - Sukhova, Natalya V. ; Dubrovskaya, Tatiana ; Lobina, Yulia A.

Libro Nuevo

$ 600.339

$ 1.000.564

Ahorras: $ 400.226

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multimodality, Digitalization and Cognitivity in Communication and Pedagogy (en Inglés)"

This book positions itself at the intersection of the key areas of the modern humanities. Different authors from a variety of countries take innovative approaches to investigating multimodal communication, adapting pedagogical design to digital environments and enhancing cognitive skills through transformations in teaching and learning practices. The eclectic forms under study require eclectic approaches and methodologies, and the authors cross disciplinary boundaries drawing on philosophy, linguistics, semiotics, computational linguistics, mathematics, cognitive studies and neuroaesthetics. Part I presents methods of analysing multimodal communication in its different displays, covering promotional video in crowdfunding project presentations, multimodal public signs of prohibition and visuals as arguments. Part II explores varied teaching methodologies that have emerged as a result of and in response to modern technological changes and contains some practical hints for educators. It demonstrates the pedagogical potential of video games, virtual worlds, linguistic corpora and online dictionaries. Part III focuses on psychological and cognitive factors influencing success in the classroom, primarily, ways of developing students' and teachers' personalities. The volume sits at the intersection between Communication Studies, Digital Humanities, Discourse Analysis, Education Theory and Cognitive Studies and is useful to scholars and students of communication, languages, education and other areas of the humanities. This book should trigger scholarly discussions as well as stimulating practitioners' interest in these fields.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes