CYBERBOOKS con hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781442268739

Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology (en Inglés)

Patrick M. Whitehead (Autor) · Rowman & Littlefield · Tapa Blanda

Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology (en Inglés) - Patrick M. Whitehead

Libro Nuevo

$ 303.792

$ 506.320

Ahorras: $ 202.528

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 06 de Mayo y el Martes 21 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology (en Inglés)"

Psychologizing introduces students to the study of psychology by encouraging them to approach the subject on a personal level. Classroom-tested, the psychologizing model emphasizes learning through practice. A conversational and highly engaging narrative prompts students to begin thinking like psychologists as they examine key concepts, including learning, development, personality, and emotion. Based on the practice of phenomenology, Psychologizing emphasizes meaning and context. Chapters include a discussion of influential psychologists who have adopted this attitude and, in doing so, have forever changed the way that we understand thinking and learning. By exploring how experience is always meaningful, and how meaning can only be understood within a context, students will sharpen and develop critical thinking, and reflect on how they identify and shape meaning in their own lives. This book is accompanied by ancillaries designed to enhance the experience of both instructors and students: Instructor s Manual.This valuable resource provides a sample syllabus, open response activities for discussion, suggested research paper guidelines, and sample rubrics. Test Bank. For every chapter in the text, the Test Bank includes questions in multiple choice, true/false, and essay formats."

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes