Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Realising Learning: Teachers’ Professional Development Through Lesson and Learning Study (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415844321
N° edición
1

Realising Learning: Teachers’ Professional Development Through Lesson and Learning Study (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)

Wood Keith,Sithamparam Saratha (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Realising Learning: Teachers’ Professional Development Through Lesson and Learning Study (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés) - Wood Keith,Sithamparam Saratha

Libro Físico

$ 650.412

$ 1.084.020

Ahorras: $ 433.608

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Realising Learning: Teachers’ Professional Development Through Lesson and Learning Study (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)"

The best professional development for teachers focuses on issues they encounter in the classroom. It is collaborative, school-based, learning-focused and supports teachers in solving problems of pedagogy in context. Through lesson study teachers are empowered to make decisions to improve pedagogy, curriculum and assessment based on evidence of the effect of design on learning. Being explicit about the theories of learning underpinning their teaching decisions allows teachers to develop a shared vocabulary for the diagnosis of learning problems, redesign and evaluation of learning situations. Learning study introduces a new Variation Theory of Learning. It provides a framework for teachers to make critical decisions about what is to be learnt and how. The fusion of lesson and learning study is changing the nature of professional development and providing teachers with a voice in the field of educational research. In Realising Learning, teachers, teacher educators and policy makers can share the progress achieved by teachers in Asia and Europe to improve teaching and learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes