Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reclaiming Reading: Teachers, Students, and Researchers Regaining Spaces for Thinking and Action (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Educación y Pedagogía
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.95
ISBN13
9780415888103
N° edición
1

Reclaiming Reading: Teachers, Students, and Researchers Regaining Spaces for Thinking and Action (en Inglés)

Richard J. (Edt) Meyer (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Reclaiming Reading: Teachers, Students, and Researchers Regaining Spaces for Thinking and Action (en Inglés) - Richard J. (Edt) Meyer

Educación y pedagogía

Libro Físico

$ 266.074

$ 443.456

Ahorras: $ 177.383

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reclaiming Reading: Teachers, Students, and Researchers Regaining Spaces for Thinking and Action (en Inglés)"

Inviting teachers back to the role of reflective advocates for thoughtful reading instruction, this book presents theory and pedagogical possibilities to reclaim and build upon the knowledge base that was growing when government mandates, scripted commercial programs, and high stakes tests took over as the dominant agenda for reading instruction in U.S. public schools. Focusing on literacy learners’ and their teachers’ lives as literate souls, it examines how the teaching of reading can be reclaimed via an intensive reconsideration of five pillars as central to the teaching and learning of reading: learning, teaching, curriculum, language, and sociocultural contexts. Reclaiming Reading articulates the knowledge base that was marginalized or disrupted by legislated and policy intrusions into classrooms and provides practical examples for taking good reading instruction out of the cracks and moving it back to the center of the classroom. Explaining what happens in readers’ minds as they read and how teachers can design practices to support that process, this book encourages teachers to initiate pedagogy that will help them begin or return to the stance of reflective, knowledgeable, professional decision-makers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes