30% dcto en LIBROS DE GRUPO PLANETA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Relationship, Responsibility, and Regulation: Trauma-Invested Practices for Fostering Resilient Learners (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.3 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781416626855

Relationship, Responsibility, and Regulation: Trauma-Invested Practices for Fostering Resilient Learners (en Inglés)

Pete Hall (Autor) · Kristin Van Marter Souers (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Relationship, Responsibility, and Regulation: Trauma-Invested Practices for Fostering Resilient Learners (en Inglés) - Souers, Kristin Van Marter ; Hall, Pete

Libro Nuevo

$ 132.578

$ 203.966

Ahorras: $ 71.388

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Relationship, Responsibility, and Regulation: Trauma-Invested Practices for Fostering Resilient Learners (en Inglés)"

An ASCD Bestseller!In this stirring follow-up to the award-winning Fostering Resilient Learners, Kristin Van Marter Souers and Pete Hall take you to the next level of trauma-invested practice. To get there, they explain, educators need to build a ""nest""--a positive learning environment shaped by three new Rs of education: relationship, responsibility, and regulation. Drawing from their extensive experience working with schools, students, and families throughout the country, the authors Explain how to create a culture of safety in which everyone feels valued, important, and capable of learning. Describe the four areas of need--emotional, relational, physical, and control--that drive student behaviors and show how to meet these needs with interventions framed around the new three Rs. Illustrate trauma-invested practices in action through real scenarios that identify students' unmet needs, examine the situation from five stakeholder perspectives, and suggest interventions to support students and their families. Offer opportunities to challenge your beliefs and develop deeper and different ways of thinking about your role in your students' lives. Educators have a unique opportunity to influence students' learning, attitudes, and futures. This book will invigorate your practice and equip you to empower those you serve--whatever their personal histories.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes