Libros con envío en 1 día a TODO Medellín  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Repositioning Pedagogical Content Knowledge in Teachers’ Knowledge for Teaching Science (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
329
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811358975
N° edición
1
Categorías

Repositioning Pedagogical Content Knowledge in Teachers’ Knowledge for Teaching Science (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 678.509

$ 1.357.017

Ahorras: $ 678.509

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Repositioning Pedagogical Content Knowledge in Teachers’ Knowledge for Teaching Science (en Inglés)"

This book enhances readers’ understanding of science teachers’ professional knowledge, and illustrates how the Pedagogical Content Knowledge research agenda can make a difference in teachers’ practices and how students learn science. Importantly, it offers an updated international perspective on the evolving nature of Pedagogical Content Knowledge and how it is shaping research and teacher education agendas for science teaching. The first few chapters background and introduce a new model known as the Refined Consensus Model (RCM) of Pedagogical Content Knowledge (PCK) in science education, and clarify and demonstrate its use in research and teacher education and practice. Subsequent chapters show how this new consensus model of PCK in science education is strongly connected with empirical data of varying nature, contains a tailored language to describe the nature of PCK in science education, and can be used as a framework for illuminating past studies and informing the design of future PCK studies in science education. By presenting and discussing the RCM of PCK within a variety of science education contexts, the book makes the model significantly more applicable to teachers’ work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes