CELEBREMOS EL DÍA MUNDIAL DEL LIBRO - Hasta 80% dcto  ¡VER MÁS!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada School Social Work: An Evidence-Informed Framework for Practice (Evidence-Based Practices) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780199357567

School Social Work: An Evidence-Informed Framework for Practice (Evidence-Based Practices) (en Inglés)

Michael Kelly; James Raines; Susan Stone; Andy Frey (Autor) · Oxford Univ Pr · Tapa Blanda

School Social Work: An Evidence-Informed Framework for Practice (Evidence-Based Practices) (en Inglés) - Michael Kelly; James Raines; Susan Stone; Andy Frey

Libro Nuevo

$ 202.915

$ 405.830

Ahorras: $ 202.915

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 59 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 15 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "School Social Work: An Evidence-Informed Framework for Practice (Evidence-Based Practices) (en Inglés)"

School Social Work: An Evidence-Informed Framework for Practice offers school social work students and veteran practitioners a new framework for choosing their interventions based on the best available evidence. It is the first work that synthesizes the evidence-based practice (EBP) process with recent conceptual frameworks of school social work clinical practice offered by leading scholars and policymakers. Many other books on EBP try to fit empirically-validated treatments into practice contexts without considering the multiple barriers to implementing evidence-based practices in places as complicated and multi-faceted as schools. Additionally, there are vital questions in the literature about what the best levels for intervention (micro- or macro-) are in school social work. This volume will acknowledge the complexity of applying EBP in schools, and offer a conceptual framework that addresses the real-world concerns of practitioners as they struggle to provide the best services to their school clients. School Social Work: An Evidence-Informed Framework for Practice synthesizes these important and exciting ideas in school social work practice. Written by four school social work scholars with over four decades of theoretical, research, and practice experience, this volume will be relevant to both research faculty studying school social work interventions and students learning about school social work practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes