HotDays, compra tus libros con 80% dcto y envío express  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Securing the Future of Management Education: Competitive Destruction or Constructive Innovation? (Reflections on the Role, Impact and Future of Management Education: Efmd, 2) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781783509133

Securing the Future of Management Education: Competitive Destruction or Constructive Innovation? (Reflections on the Role, Impact and Future of Management Education: Efmd, 2) (en Inglés)

Howard Thomas; Michelle Lee; Lynne Thomas; Alexander Wilson (Autor) · Emerald Publishing · Tapa Blanda

Securing the Future of Management Education: Competitive Destruction or Constructive Innovation? (Reflections on the Role, Impact and Future of Management Education: Efmd, 2) (en Inglés) - Howard Thomas; Michelle Lee; Lynne Thomas; Alexander Wilson

Libro Físico

$ 296.569

$ 593.137

Ahorras: $ 296.569

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Securing the Future of Management Education: Competitive Destruction or Constructive Innovation? (Reflections on the Role, Impact and Future of Management Education: Efmd, 2) (en Inglés)"

This is the second of two volumes written to celebrate the 40th anniversary of EFMD. Drawing on interviews conducted with leaders in the world of management education, the first volume took a retrospective view, focusing on the evolution of management education and providing the context that led management education to where it stands today. It also synthesized respondents' views on the strengths and weaknesses of the field, the challenges it faces, as well as lessons learned and not learned from the past. This second volume similarly draws on the very rich data provided by the same respondents, but is future-oriented and takes on the theme of change. It provides the reader with a sense of the challenges on the horizon, potential blind spots, and new realities of an increasingly competitive environment. It discusses a range of alternative future scenarios for management education, and urges the field to resist the lures of the dominant paradigm and to develop new models instead. The authors contend that, given the challenges ahead, it is only through transformations and innovations that the future of the field can be secured.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes