Llegó el Black Friday con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Skim, Dive, Surface: Teaching Digital Reading (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
351
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781952271045
N° edición
1

Skim, Dive, Surface: Teaching Digital Reading (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés)

Jenae Cohn (Autor) · West Virginia University Press · Tapa Blanda

Skim, Dive, Surface: Teaching Digital Reading (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés) - Jenae Cohn

Libro Nuevo

$ 147.552

$ 245.920

Ahorras: $ 98.368

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Skim, Dive, Surface: Teaching Digital Reading (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés)"

Students are reading on screens more than ever—how can we teach them to be better digital readers? Smartphones, laptops, tablets: college students are reading on-screen all the time, and digital devices shape students’ understanding of and experiences with reading. In higher education, however, teachers rarely consider how digital reading experiences may have an impact on learning abilities, unless they’re lamenting students’ attention spans or the distractions available to students when they’re learning online. Skim, Dive, Surface offers a corrective to these conversations—an invitation to focus not on losses to student learning but on the spectrum of affordances available within digital learning environments. It is designed to help college instructors across the curriculum teach digital reading in their classes, whether they teach face-to-face, fully online, or somewhere in between. Placing research from cognitive psychology, neuroscience, learning science, and composition in dialogue with insight from the scholarship of teaching and learning, Jenae Cohn shows how teachers can better frame, scaffold, and implement effective digital reading assignments. She positions digital reading as part of a cluster of literacies that students should develop in order to communicate effectively in a digital environment.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes