Este fin de semana TODOS LOS LIBROS IMPORTADOS CON 50% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Cognition and the Acquisition of Self (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.7 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781468435689

Social Cognition and the Acquisition of Self (en Inglés)

Michael Lewis (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Social Cognition and the Acquisition of Self (en Inglés) - Lewis, Michael

Libro Nuevo

$ 230.248

$ 460.496

Ahorras: $ 230.248

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 81 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Cognition and the Acquisition of Self (en Inglés)"

It is always enlightening to inquire about the origins of a research en- deavor or a particular theoretical approach. Beginning with the observa- tion of the mental life of the infant in 1962, Michael Lewis has contrib- uted to the change in the view of the infant as an insensate mass of confusion to a complex and intellectual being. Anyone fortunate enough to have participated in the infancy research of the 1960s knows how exciting it was to have discovered in this small creature such a full and complex organism. More central to the origins of this work was the perception of the infant as an interactive, not a reactive, organism, and as one who influenced its social environment and constructed its cogni- tive life, not one who just passively received information. Other areas of psychology had already begun to conceptualize the organism as active and interactive, even while developmental psychologists still clung to either simple learning paradigms, social reinforcement theories, or reflex- ive theories. Even though Piaget had proposed an elaborate interactive theory, it was not until the late 1960s that his beliefs were fully im- plemented into developmental theory and practice. A concurrent trend was the increase of concern with mother-infant interactions (Ainsworth, 1969; Bowlby, 1969; Goldberg & Lewis, 1969; Lewis & Goldberg, 1969) which provided the impetus for the study of social and emotional as well as cognitive development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes